ЗДО №1, ЗДО №1 "Пролісок" м. Хмільника, Хмільник
Вінницька область, Хмільницький район

Тиждень інноваційної діяльності в ДНЗ №1 «Пролісок»

З метою заохочення педагогічних працівників до використання у своїй роботі інноваційних методів взаємодії з дітьми в дошкільному навчальному закладі №1 «Пролісок» м. Хмільника проводився «Тиждень інновацій».

Сучасний розвиток  суспільства, зростання темпів розвитку науки і техніки  доводить необхідність творчого розвитку сучасного вихователя, потребує від педагогічної науки нових, інноваційних підходів та методів навчання. Однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності. З метою  заохочення педагогічних працівників до використання у своїй роботі інноваційних методів взаємодії з дітьми в дошкільному навчальному закладі №1 «Пролісок» м. Хмільника проводився «Тиждень інновацій». Протягом тижня  педагогічні працівники закладу ділилися зі своїми колегами  ідеями використання новітніх технологій,  впровадження інноваційних  методів і прийомів в освітньому процесі.

Велика увага в ДНЗ №1 приділяється  методам ТРВЗ - педагогіки, якідопомагають позбутися інертності мислення  і дітям, і педагогам. Прийоми і методики, якими користуються педагоги, допомагають розвивати креативне мислення у дошкільнят.

Активно  використовують педагоги ДНЗ №1  на заняттях із логіко-математичного розвитку методику І. Стеценко  «Логіки світу» для розвитку логічного мислення.  Розвитку творчості та креативності вихованців  під час зображувальної діяльності сприяє    застосування технології Л. Шульги, навчання дітей нетрадиційних технік зображення через використання різних матеріалів та засобів.

В групах раннього віку  вихователі  керуються принципами М. Монтесорі, що забезпечують  успішний сенсорний розвиток малюків,   організовують цікаву діяльність з піском  і  водою.

Протягом тематичного тижня вихователі поділилися досвідом  використаня  методики Л. Фесюкової з використання казки, методики Л. Шелестової «Розвивальне читання», організації та використання пошуково-дослідницької діяльності для  забезпечення пізнавальної активності дітей.

Така форма роботи з педагогічним колективом дає поштовх для   глибшого розуміння сутності інновацій, забезпечує  готовність та здатність педагогів-дошкільників до  стрімких змін у  сучасному суспільстві та потреб   щодо розвитку  та підготовки дітей до життя.

« повернутися до списку новин

Логін: *

Пароль: *