2023- 2024 н. рік
Наказ про підсумки атестації педагогічних працівників
Наказ про атестацію педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році
Наказ про створення атестаційної комісії в ЗДО №1 "Пролісок"
Інформація про педагогічних працівників, які атестуються у 2023-2024 навчальному році
Графік курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО №1 "Пролісок" у 2024 році
Інформація про педагогічних працівників, які атестуються у 2022-2023 навчальному році
Графік курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО №1 "Пролісок" на 2023 рік
Графік курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО №1 "Пролісок" на 2022 рік
Порядок вивчення діяльності педагогів
Пам'ятка
Мета контрольно-аналітичної діяльності в ЗДО - забезпечення якості освітнього процесу і надання кожному педагогу конкретної допомоги, удосконалення освітнього процесу в усіх вікових групах.
Цієї мети досягаємо завдяки:
- вивчення стану освітнього процесу та оцінюванню його результатів,
- виробленню рекомендацій щодо розвитку й саморозвитку особистості педагога, дитини на основі їхніх природних задатків;
- виявленню факторів та умов, що позитивно й негативно впливають на освітній процес в ЗДО;
- виявленню і подальшому узагальненню передового перспективного досвіду.
Отже, вивчення діяльності педагогів ЗДО плануємо вже з початку і проводимо протягом цілого навчального року:
1. Планування вивчення діяльності педагогів у річному плані роботи дошкільного закладу.
2. Підготовка до тематичного (комплексного, підсумкового) вивчення діяльності педагогів: визначення мети, завдань, методів і форм вивчення; планування вивчення діяльності педагогів, створення робочої групи, делегування повноважень членам робочої групи; розроблення критеріїв оцінювання діяльності педагогів; ознайомлення педагогів із планом вивчення, графіком відвідування різних форм роботи тощо; підбір або розроблення карток, анкет, тестів.
3. Вивчення освітнього процесу (робота з дітьми та взаємодія з батьками): спостереження; бесіди; анкетування; тестування тощо.
4. Організація самоаналізування педагогами власної професійної діяльності.
5. Вивчення документації, навчально-методичного забезпечення, організації розвивального середовища.
6. Узагальнення інформації, наданої членами робочої групи.
7. Аналізування зібраної інформації та оцінювання діяльності педагогів: робота з картками, анкетами, тестами тощо; зведення даних; узагальнення результатів; надання рекомендацій. 8. Оформлення результатів вивчення діяльності педагогів - написання довідки.
9. Визначення форми відображення результатів вивчення: до відома; до наказу; до засідання педагогічної ради.
10. Підготовка до виступу на засіданні педагогічної ради щодо вивчення діяльності педагогів.