ЗДО №1, ЗДО №1 "Пролісок" м. Хмільника, Хмільник
Вінницька область, Хмільницький район

2023- 2024 н. рік

Наказ про підсумки атестації педагогічних працівників

Наказ про атестацію педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році 

Наказ про створення атестаційної комісії в ЗДО №1 "Пролісок"  

Інформація про педагогічних працівників, які атестуються у 2023-2024 навчальному році

Графік курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО №1 "Пролісок" у 2024 році

Інформація про педагогічних працівників, які атестуються у 2022-2023 навчальному році

Графік курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО №1 "Пролісок" на 2023 рік

Графік курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО №1 "Пролісок" на 2022 рік

Порядок вивчення діяльності педагогів

Пам'ятка

Мета контрольно-аналітичної діяльності в ЗДО - забезпечення якості освітнього процесу і надання кожному педагогу конкретної допомоги, удосконалення освітнього процесу в усіх вікових групах.
 Цієї мети досягаємо завдяки:
 - вивчення стану освітнього процесу та оцінюванню його результатів,
-  виробленню рекомендацій щодо розвитку й саморозвитку особистості педагога, дитини на основі їхніх природних задатків;
-  виявленню факторів та умов, що позитивно й негативно впливають на освітній процес в ЗДО;
 - виявленню і подальшому узагальненню передового перспективного досвіду.
 Отже, вивчення діяльності педагогів ЗДО плануємо вже з початку і проводимо протягом цілого навчального року:

1.   Планування вивчення діяльності педагогів у річному плані роботи дошкільного закладу.

2.   Підготовка до тематичного (комплексного, підсумкового) вивчення діяльності педагогів: визначення мети, завдань, методів і форм вивчення; планування вивчення діяльності педагогів, створення робочої групи, делегування повноважень членам робочої групи; розроблення критеріїв оцінювання діяльності педагогів; ознайомлення педагогів із планом вивчення, графіком відвідування різних форм роботи тощо; підбір або розроблення карток, анкет, тестів.

 3.   Вивчення освітнього процесу (робота з дітьми та взаємодія з батьками): спостереження; бесіди; анкетування; тестування тощо.
4.  Організація самоаналізування педагогами власної професійної діяльності.
5. Вивчення документації, навчально-методичного забезпечення, організації розвивального середовища.
6.   Узагальнення інформації, наданої членами робочої групи.
7.   Аналізування зібраної інформації та оцінювання діяльності педагогів: робота з картками, анкетами, тестами тощо; зведення даних; узагальнення результатів; надання рекомендацій. 8.   Оформлення результатів вивчення діяльності педагогів - написання довідки.
9.   Визначення форми відображення результатів вивчення: до відома; до наказу; до засідання педагогічної ради.
10.  Підготовка до виступу на засіданні педагогічної ради щодо вивчення діяльності педагогів.

 

 

Логін: *

Пароль: *