Про садок
Діяльність закладу дошкільної освіти №1 «Пролісок» спрямована на забезпечення якісної і доступної освіти, гармонійного та різнобічного розвитку дитини дошкільного віку, створення в умовах закладу розвивального життєвого простору для формування життєвих компетенцій вихованців відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».
Пріоритетними напрямами діяльності
Закладу дошкільної освіти є:
- Створення комфортних, безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання і навчання дітей, в тому числі дітей з ООП .
- Забезпечення всебічного розвитку особистості дошкільника через інтегрований підхід та реалізацію завдань Альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку "STREAM- освіта, або Стежинки у Всесвіт"
- Формування національно-патріотичної свідомості дошкільників у різних видах діяльності.
- Забезпечення якісної підготовки дітей дошкільного до навчання у школі .
Колектив Закладу дошкільної освіти №1 (ясла-садок) "Пролісок" працює над реалізацією науково-методичної проблеми "Національно-патріотичне виховання як засіб всебічного розвитку особистості майбутнього громадянина".
Проблема виховання патріотів не нова, вона постає водночас із формуванням країни і не втрачає актуальності за жодних умов. Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності та обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції.
Численні спостереження за організацією освітнього процесу в ЗДО із питань національно-патріотичного виховання доводять важливість позиції вихователя, який безпосередньо керує діяльністю дітей та залучає їх до пізнання нашої країни, виховання любові до неї, гордості за належність до українського народу.
У сучасних умовах розвитку нашої держави вкрай важливим є усвідомлення кожним педагогом потреби в інтеграції дітей в сучасне суспільство, засвоєнні ними системи загальнолюдських цінностей, побудови ціннісного ставлення до світу, самого себе та інших людей, формування повноцінної, національно-свідомої особистості – майбутнього громадянина України.
Важливо, щоб заклад дошкільної освіти став для кожної дитини першою сходинкою до становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.
Національно-патріотичне виховання дошкільників – дуже складний за своїм характером процес, який потребує озброєння педагогів відповідним методичним інструментарієм і усвідомлення ними потреби та важливості такої роботи саме з дітьми дошкільного віку. Надзвичайно важливо допомогти їм відчути причетність до життя своєї країни, міцний зв'язок з рідним народом, його минулим і майбутнім. Маємо плекати відповідальних громадян і розсудливих патріотів – активних, ініціативних, толерантних, порядних, добрих, милосердних, справедливих. Для цього педагоги самі повинні бути такими, що передбачають постійну роботу над собою і створення навколо себе українського національного середовища.