ЗДО №1, ЗДО №1 "Пролісок" м. Хмільника, Хмільник
Вінницька область, Хмільницький район

Практична робота з дітьми. Практичний психолог Піх О.О.

20 березня - Міжнародний день щастя :)

Міжнародний День Щастя! - Міжрегіональна Академія Управління персоналомДитяче щастя

Не знаю чи мені удасться

Вам розказати, що є щастя.

Для мене щастя - коли знаю,

Що всі веселі і здорові.

І коли з мамою гортаю

Надвечір книги кольорові.

Є щастя в тому, що Я Є -

Що Я люблю ЖИТТЯ своє.

І що уся моя родина -

В біді і в радості єдина!

      До Міжнародного дня щастя практичним психологом ЗДО №1 Піх О.О. у старших, середніх та молодших  вікових групах були проведені заняття "Що таке щастя? Обдаруй щастям іншого" (мета: формувати уявлення дітей про щастя; вчити передбачати емоційний стан від виконання дій, адекватно оцінювати свої вчинки; виховувати почуття любові та поваги до себе та оточуючих).

Возможно, это изображение 4 человека, ребенок и текстФото без опису Фото без опису

 

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

 Фото без опису Фото без опису Фото без опису 

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

 

17 лютого - День спонтанного прояву доброти

17 лютого – День спонтанного прояву доброти – radiokor.com.uaНе залежить доброта від зросту,

Не залежить доброта від віку.

Доброта з роками не старіє,

Добре серце кожного зігріє💙💛

 

До Дня спонтанного прояву доброти практичним психологом ЗДО №1 Піх О.О. у середніх, молодших та І молодших вікових групах були проведені заняття "Добро починається з тебе" (мета: поглибити знання дітей про такі моральні категорії як доброта, вдячність; формувати морально-етичні уявлення, позитивну поведінку; збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями; вчити правильно виражати свої почуття; систематизувати уявлення дітей про добро, добрі вчинки).

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

 

13 листапада - Всесвітній день доброти

                    Живи, добро звершай,

Та нагород за це не вимагай.

Лиш в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від звіра.

Хай оживає істина проста:

Людина починається з добра.

 

 

Доброта — єдиний одяг, який не зношується. (Генрі Девід Торо)

Доброта – це те, що може побачити сліпий і почути глухий. (Марк Твен)

Скільки в людині доброти – стільки в ній і життя. (Емерсон У.)

       До Всесвітнього дня доброти практичним психологом ЗДО №1 Піх О.О. у середніх та старших вікових групах були проведені заняття "Чарівні слова зігрівають наші серця" (мета: виховувати дружелюбність, доброту, тактовність, бажання допомагати один одному,вчити культури спілкування (вітатися, прощатися, просити пробачення , розрізняти гарні та погані вчинки, говорити компліменти, розвивати уміння називати та показувати за допомогою міміки різний настрій, що допоможе у спілкуванні з однолітками та старшими).

Фото без опису    Фото без опису      Фото без опису   Фото без опису   Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису    Фото без опису   Фото без опису

 

Дитина і незнайомець

     Як дитині дошкільного віку пояснити правила поведінки з незнайомими людьми?

Поради психолога для батьків

  • Якщо з підлітками достатньо поговорити, у доброзичливій формі, про заходи безпеки, то з молодшими дітьми буде добре «програти» ті чи інші ситуації: «Як ти вчиниш, якщо загубився, а якщо до тебе підійшов незнайомий дорослий і просить про допомогу?!»
  • Вивчіть із дитиною номери поліції й хоча б двох найближчих родичів. В епоху мобільних телефонів діти часто не знають жодного номера, крім власного.
  • Поясніть дитині, що вона має робити в разі, якщо з ним починає розмову сторонній дорослий, і поясніть, що за жодних обставин дитина не погоджується цьому дорослому допомогти (показати де зупинка, донести сумку або кошеня). Розкажіть, що дорослі люди в останню чергу звертаються по допомогу до дітей!
  • Розкажіть дитині про те, що підходити до машини, з якої її кличе сторонній дорослий, небезпечно, навіть, якщо до нього звертаються на ім'я!
  • Обов’язково проінструктуйте дитину, як вона має поводитися в критичних ситуаціях. Особливо важливо, у літній період, проінструктувати дитину щодо заходів безпеки у водоймах! Як показує практика, діти, попри батьківські заборони, бігають до річок і озер, тому інструкції мають бути чіткими й докладними!
  • Поясніть дитині, що хтось із рідних обов’язково має знати, куди збирається йти сама дитина!
  • Було б чудово навчити дитину елементарних навичок самооборони. Зараз досить багато секцій навчають цього дітей.
  • Поговоріть про правила поведінки в інтернеті. Поясніть, що за жодних умов дитина не повинна зустрічатися з дорослим, з яким познайомилася в інтернеті. Так само поясніть, що фотографії людини можуть не відповідати дійсності! Формуйте довірчі стосунки з дитиною. Попередьте, що вона обов’язково має вам сказати, якщо стороння людина призначає зустріч, використовуючи одну із соцмереж. Дівчаткам важливо пояснити, що виставляти фото в купальниках або досить відвертому одязі в мережу не варто!
  • Якщо ви вирушаєте в подорож або дитина їде без вас на екскурсію з групою інших дітей, обговоріть, як поводитися в разі, якщо дитина загубилася або відстала від групи.

    !Пам’ятайте, якщо дитина буде знати запобіжні заходи і володіти алгоритмом дій у складній ситуації, це допоможе їй не розгубитися й не запанікувати! Не пошкодуйте часу й сил і обговоріть із сином або дочкою запобіжні заходи та правила поведінки в критичних ситуаціях! Говоріть із дитиною доброзичливим тоном, уникайте «наказів». Будьте готові відповісти на всі запитання.

          Для ознайомлення дітей з правилами поведінки з незнайомими людьми, практичним психологом були проведені розвивальні заняття у старших групах " З незнайомими людьми - обережний будь завжди" (мета: ознайомити дітей з основними правилами особистої безпеки при зустрічі з незнайомими людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; формувати навички правильної поведінки, коли дзвонять у двері, по телефону; розвивати здатність орієнтуватися в складних ситуаціях, реально оцінювати небезпеку; виховувати сміливість, спостережливість, винахідливість); у середніх та молодших групах - "Різні є звірята й люди, з ними обережним буду"(мета: формувати поняття «свої», «чужі», «знайомі», «незнайомі»,сприяти формуванню обачності у спілкуванні з чужими, вчити дітей правилам поводження з незнайомими людьми (не брати іграшок, гостинів, не погоджуватися на пропозиції прогулятися, покататися тощо).

Фото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Логін: *

Пароль: *