Тиждень інноваційної діяльності в ДНЗ №1 «Пролісок»
З метою заохочення педагогічних працівників до використання у своїй роботі інноваційних методів взаємодії з дітьми в дошкільному навчальному закладі №1 «Пролісок» м. Хмільника проводився «Тиждень інновацій».
Сучасний розвиток суспільства, зростання темпів розвитку науки і техніки доводить необхідність творчого розвитку сучасного вихователя, потребує від педагогічної науки нових, інноваційних підходів та методів навчання. Однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності. З метою заохочення педагогічних працівників до використання у своїй роботі інноваційних методів взаємодії з дітьми в дошкільному навчальному закладі №1 «Пролісок» м. Хмільника проводився «Тиждень інновацій». Протягом тижня педагогічні працівники закладу ділилися зі своїми колегами ідеями використання новітніх технологій, впровадження інноваційних методів і прийомів в освітньому процесі.
Велика увага в ДНЗ №1 приділяється методам ТРВЗ - педагогіки, якідопомагають позбутися інертності мислення і дітям, і педагогам. Прийоми і методики, якими користуються педагоги, допомагають розвивати креативне мислення у дошкільнят.
Активно використовують педагоги ДНЗ №1 на заняттях із логіко-математичного розвитку методику І. Стеценко «Логіки світу» для розвитку логічного мислення. Розвитку творчості та креативності вихованців під час зображувальної діяльності сприяє застосування технології Л. Шульги, навчання дітей нетрадиційних технік зображення через використання різних матеріалів та засобів.
В групах раннього віку вихователі керуються принципами М. Монтесорі, що забезпечують успішний сенсорний розвиток малюків, організовують цікаву діяльність з піском і водою.
Протягом тематичного тижня вихователі поділилися досвідом використаня методики Л. Фесюкової з використання казки, методики Л. Шелестової «Розвивальне читання», організації та використання пошуково-дослідницької діяльності для забезпечення пізнавальної активності дітей.
Така форма роботи з педагогічним колективом дає поштовх для глибшого розуміння сутності інновацій, забезпечує готовність та здатність педагогів-дошкільників до стрімких змін у сучасному суспільстві та потреб щодо розвитку та підготовки дітей до життя.
- Про садок
- Колектив закладу
- Корисні поради
- Наші групи
- Методична скарбничка
- Батьківська сторінка
- Фінансова звітність ЗДО
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Статут
- Структура та органи управління закладу освіти
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти
- Ліцензійний обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
- Мова освітнього процесу
- Наявність вакантних посад
- Матеріально - технічне забезпечення закладу освіти
- моніторинг якості освіти
- Річний звіт про діяльність закладу освіти
- Правила прийому до закладу освіти
- Гаряча Лінія
- План роботи ЗДО
- ВСЗЯО
- Стратегія розвитку ЗДО
- Мережа груп
- Колективний договір
- Закупівлі
-
Кабінет психолога
- Щаслива дитина - міцна родина! Успішне виховання дошкільнят
- Запобігання та протидія булінгу(цькуванню) в ЗДО
- Адаптація дитини до умов ЗДО
- Без паніки: як заспокоїти дитину під час війни?
- Криза 3-ох років. Як впоратись?
- Практична робота з дітьми
- Психологічна просвіта (педагоги, батьки)
- Профілактика та консультації (батьки, педагоги)
- Телефони довіри
- Найкращі розвиваючі сайти для дітей українською мовою
- Пам'ятки
- Дистанційна освітня робота 2022-2023н.р.
- Телефони довіри
- КОШТОРИС
- Накази директора
- Інклюзивне навчання в ЗДО№1 "Пролісок"
- Увага - грип!
- СВЯТА В ЗДО
- Наші новини
- Нормативно-правова база ЗДО