Що потрібно знати (протимінна безпека)
ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ
Дуже важливо знати, як виглядають вибухові пристрої, де вони можуть бути та як не стати їх жертвою. Ця інформація може не лише врятувати ваше життя, а й допоможе вам захистити близьких людей. Адже люди стають жертвами вибухів переважно через порушення елементарних правил мінної безпеки. Міна – прихований пристрій, який може вибухнути й важко травмувати чи вбити, якщо на нього наступити, узяти в руки, зачепити чимось або навіть проїхати поруч на автомобілі. Може бути на землі, у землі або у воді. Окрім мін, є й інші вибухонебезпечні предмети: нерозірвані й покинуті боєприпаси, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки. |
|||
5 ФАКТІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ВРЯТУВАТИ ЖИТТЯ
|
|||
1 |
Навіть якщо небезпечний предмет не вибухнув від першого дотику, немає гарантій, що це не станеться пізніше. Тому ніколи не беріть їх у руки. |
||
2 |
З часом міни та вибухонебезпечні предмети ржавіють і втрачають колір, але вони все одно залишаються небезпечними. |
||
3 |
Будь-який покинутий предмет може виявитись вибуховим пристроєм – навіть дитяча іграшка, яку ви або ваша дитина знайшли на вулиці чи в під’їзді. Будьте обережними й навчіть правил безпечної поведінки ваших дітей. |
||
4 |
Вибухонебезпечні предмети можуть вибухнути від найменшого фізичного впливу на них. Побачили вибухонебезпечний предмет? Відійдіть якнайдалі та повідомте про знахідку, зателефонувавши 101. |
||
5 |
Навіть маленькі елементи боєприпасів, такі як підривники й запали, дуже небезпечні. Дивіться під ноги! |
||
НЕБЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ
Міни та інші вибухонебезпечні предмети можуть бути в таких місцях:
|
|||
Колишні військові позиції та оборонні укріплення |
Поля
|
Ліс |
|
Водойми
|
Ґрунтові дороги й узбіччя |
Руїни, занедбані споруди й будівлі
#stopMina |
|
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Вінницької області |
- Про садок
- Колектив закладу
- Корисні поради
- Наші групи
- Методична скарбничка
- Батьківська сторінка
- Фінансова звітність ЗДО
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Статут
- Структура та органи управління закладу освіти
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
- Ліцензія на провадження освітньої діяльності
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти
- Ліцензійний обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
- Мова освітнього процесу
- Наявність вакантних посад
- Матеріально - технічне забезпечення закладу освіти
- моніторинг якості освіти
- Річний звіт про діяльність закладу освіти
- Правила прийому до закладу освіти
- Гаряча Лінія
- План роботи ЗДО
- ВСЗЯО
- Стратегія розвитку ЗДО
- Мережа груп
- Колективний договір
- Закупівлі
-
Кабінет психолога
- Щаслива дитина - міцна родина! Успішне виховання дошкільнят
- Запобігання та протидія булінгу(цькуванню) в ЗДО
- Адаптація дитини до умов ЗДО
- Без паніки: як заспокоїти дитину під час війни?
- Криза 3-ох років. Як впоратись?
- Практична робота з дітьми
- Психологічна просвіта (педагоги, батьки)
- Профілактика та консультації (батьки, педагоги)
- Телефони довіри
- Найкращі розвиваючі сайти для дітей українською мовою
- Пам'ятки
- Дистанційна освітня робота 2022-2023н.р.
- Телефони довіри
- КОШТОРИС
- Накази директора
- Інклюзивне навчання в ЗДО№1 "Пролісок"
- Увага - грип!
- СВЯТА В ЗДО
- Наші новини
- Нормативно-правова база ЗДО